150904

September vs augusti
Var till frisören igår och fägade min utväxt,det kostade men blev så nöjd!!! Något nytt då jag alltid färgat hemma och även att hon plattade håret innan hon klippte. Ska bli kul att se det med mitt naturliga fall sen :)
Annars har första veckan på terminnen varit bra, lite strul med studentwebben just nu så kan inte hämta hem det jag vill men annars har kurserna visat sig vara intressanta och jag är optimistisk inför hösten. 
 
Nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma förbi så ska vi åka upp till stugan, trevlig helg // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu