En helg i Örebro

Efter en kort skolvecka begav jag mig mot Örebro i torsdags. Kom dit på eftermiddagen, då blev det kåren för timebeer och musicquiz. På fredagen var Åsa i skolan och jag pluggade hemma hos henne innan vi drog ut på klubb i några timmar, blev dock ingen sen kväll. Lördagen började vid med en brakfrukost, sen blev det några timmar på stan med lite shopping. Sprang även på Julia som var och kollade in universitetet och staden då hon funderar på att börja plugga där. Blev sen gomiddag och filmmys på kvällen. Åkte sen hem igår på eftermiddagen men summerar helgen som välbehövt och supermysig <3
 
Idag har jag spenderat några timmar i skolan med projektarbete och frågestund inför tentan om en vecka. Måndagar brukar ju betyda box men både Stina och Jonte är sjuka så tänkte gå på medel jympa vid 17.30. Kommer inte ens ihåg senast jag var på jympa, måste varit när jag fortfarande bodde i Tyresö för det har inte hänt i Uppsala XD // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu