A friend like you

Alltid lika skönt att få ligga kvar i sängen och bara mysa led älsklingen på lördagmorgon. Inga måsten förrän kl 16 då jag börjar jobba. 

Förra helgen var det full fart. Jag var med och anordnade Tjällossningen, en overallsresa till Örebro. Typ 300 pers kommer till Örebro för att träffa andra studenter och umgås och festa. Lite problem under helgen blev det men alla var nöjda i slutändan. Jag var dock sjukt trött i söndags, var på campus från 11 till 05:30 typ så det var en lång dag. 

Håller på att skriva B-uppsats just nu. Det går riktigt bra, skriver med Petra och det flyter på som vanligt. Igår var även Petra och Rasmus här för spelkväll. Jag vann ju sista spelet iaf, ticket to ride. De har ju förlovat sig! Är så glad att jag hittat så fina vänner, tror de kommer finnas kvar hela livet. Kram Åsa




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu