Sommarlovets sista dagar

Bara några dagar kvar av sommarlovet nu. På måndag drar skolan igång igen. Ska bli skönt att få tillbaka lite rutiner. I måndags drog kören igång, dock så kommer jag inte kunna vara med på höstens stora konsert då jag jobbar, väldigt synd. Igår körde jag ett frukt och grönt pass för ovanlighetens skull men väldigt roligt med omväxling. Mindre roligt var väl att jag började kl 06, var väldigt trött när jag kom hem men tog mog till gymmet för ett benpass och det kändes riktigt bra efteråt. Idag ska jag träffa Petra och Evelina, ska få se evelinas nya lägenhet. Nu ska jag fortsätta njuta av min goda frukost. Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu