Julen 2016

Ja här var det segt med inlägg men bloggen glöms liksom bort i instagram och snapchat. Det blir nästan överflödigt.

Julen då? Jag och Olle åkte till Stockholm den 21:a och den 22:a hade vi traditionell middag med Grönbergarna, fick träffa Agnes pojkvän Gustav för första gången också. Det var roligt att vara samlade alla. Olle åkte sedan till Norrköping den 23:e. Själva julafton såg väl ut som den brukar med frukost med dopp i grytan och gröt. Julpromenad runt norra Djurgården, trodde vi aldrig skulle komma hem följt av mat, Kalle och spel. På juldagen tog jag tåget till Norrköping och var där tills vi åkte hem den 27:e. Fick en Norrköpingshalsduk av Olle, väldigt gulligt. Vi fick även ett sällskapsspel av hans mamma och pappa, Place, ett roligt geografispel.

Nu har vi varit hemma några dagar och det känns så segt, klättrar typ på väggarna. Är förkyld så jag kan inte träna, hade velat gå på intensiv jympan idag :(. Jobbar med min intervjustudie, jag ska ha min sista intervju med Matthias idag och sen är det bara att sätta igång och skriva resultat. Nyår kommer vi att fira hemma hos mig och Olle, Petra och Rasmus kommer hit och Ida samt några till så vi blir 8 stycken totalt. Ska äta god mat och bara ha det trevligt. det blir en bra avslutning på det nya året. Åsa
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu