160209

Två bilder från helgen i Örebro.
Började förra veckan med att träna tre dagar i rad; box, gym och spinning. Därefter blev jag förkyld vilket var mindre kul. Det var även mindre kul att sitta i Enköping en timme på fredagen då jag skulle ta mig till Örebro för att hjälpa Åsa med flytten. Lyckligvis lyckades jag ta mig till Örebro ändå. Vi höll på hela lördagen i princip, blev ett flyttlass från Åsa och ett från Olle och sen en sväng till Ikea och Chili så nu är Åsa sambo på riktigt :) Jag och mamma sov på hotell så fick go-frukost. Vi lämnade sedan Örebro ungefär mitt på dagen i söndags och jag var tillbaka i Uppsala runt 15.
 
Veckan har börjat som vanligt, tråkigt är ju att min förkylning håller i sig så blev ingen box igår eller gym idag. Får se hur jag känner mig imorgon om det blir något // Ida
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu