Sambo på riktigt

Hej, en vecka i nya lägenheten och det känns fortfarande lite overkligt att vi bor här men snart är alla bitar på plats. Vi saknar soffa som borde komma denna vecka, har inflyttningsfest på lördag så vill gärna att den är här innan det. Tv-bänk behövs också men det borde inte vara så svårt att fixa. Kl 08:15 var jag hos min sjukgymnast och blev behandlad för min rygg som har börjat krångla igen. För två veckor sen så drog det till och jag kände mig nästan förlamad men sedan har det blivit bättre och bättre, ska försöka komma igång med träningen också. 

I helgen så har jag jobbat och så hade jag konsert igår, tror jag aldrig varit så dåligt förberedd för en konsert som nu. Var mycket som jag kände mog väldigt osäker på men det gick ganska bra ändå. 

Går bara två dagar i skolan i veckan, tisdag och torsdag men ska skriva PM också så behöver lägga tid till det också. Ska fixa fika till kören idag, morotskaksbollar och kokostoppar ska det bli. Ha en fin måndag/ Åsa 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu