året 2015

Vad skrev jag inför 2015? HItta kärleken, förhoppningsvis. Och som alltid slår mina nyårslöften in.
 
2015 började med att jag klarade båda mina kurser på våren och fick gå på sommarlov med ett VG till och med. Bytte jobb i mars och började på Ica Maxi som försäljare i delikatessdisken. Närmare till jobbet och bättre betalt men sorligt att sluta på Vapiano, trivdes ju så bra där. 
 
I februari träffade jag en kille vid namn Olle som jag sedan blev tillsammans med i början av Juni. 7 månader senare har vi varit "sambo" sedan augusti och flyttar till vår egen lägenhet om en månad. Känns som att vi har ett spännande år framför oss tillsammans. 
 
Sommaren spenderades mycket i Örebro med jobb men också Summerburst såklart och som Ida skrev en trip till Barcelona med vänner. 
 
Hösten har varit tuff i skolan med C-kurser i miljövetenskap som jag fått kämpa med men det har gått bra. Tentamen om ca en vecka som jag hoppas ska gå bra. Firade nyår med älskling och fina vänner. 
 
Jag är så tacksam för detta år. Många nya fina vänner som jag fått och som jag tror kommer finnas med livet ut. Ibland mister man också någon men what dosent kill you makes you stronger. Kram Åsa
 

Postat av: Olle

Jag är bäst

2016-01-07 @ 20:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu