150623

Två bilder från 70tals festen i lördags.
Jag är äntligen ledig efter ha jobbat i tre veckor. Blir midsommar i Dalarna med Åsa och Olle och sen vidare till Västerbotten på söndag. 

Förutom att jobba har jag träffat vänner och tränat lite, ska försöka komma igång ordentligt nu. Myste med Helena och Erika i fredag kväll, fest i lördags som sagt hos Julia Aronsson. Kom i säng först vid 05 på söndag morgonen. Så ni kan ju förstå att resten av söndagen blev lugn.

Nu ska jag få i mig frukost och packa innan jag ska träffa Jonte för en lunch innan jag åker mot Örebro // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu