Snart midsommar

Åh så skönt att få landa hemma i några dagarn innan jag drar vidare till nästa ställe. Imorgon kväll åker vi upp till Dalarna för att fira midsommar på Olles landställe. Herre Gud vilka turer det varit om midsommar, Dalarna, stugan, Örebro och så blev det Dalarna iaf. Även fast jag och Ida var tidigt ute med midsommar i stugan med vänner så kunde i stort sätt ingen vilket gjorde att vi ställde in. 

Jag har spenderat förgående vecka i Tyskland med min kör. Mysig vecka och riktigt trevligt. Dock blev resan dit skakig, pga av flygstrejken. Direkt efter konsert i Örebro så åkte vi buss till Oslo, sov på hotell i 50 min innan vi åkte till flygplatsen. Flög till Köpenhamn innan vi flög vidare till Düsseldorf. Sedan buss i tre timmar. Vi var lite trötta när vi hade konsert samma dag men den gick bra. Hade konsert på fredagen och en högmässa på söndagen annars hade vi ganska mycket fri tid vilket var roligt. Hemresan gick som planerar iaf. 

Efter midsommar åker vi till fällfors, var där 2014 senast så det blir kul. Hoppas på bäbismys med mina kusinbarn. Åsa





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu