160308

Så har en vecka passerat igen och inte mycket tid kvar av de kurser jag läser nu. Tenta nästa vecka så det är mycket plugg inför det. Fick inte tränat något förra veckan dock då jag varit hostig och det håller fortfarande i sig, så tråkigt!!!
 
Annars var jag till Sthlm i helgen. Blev middag och bio med Erika på fredagskvällen i Mall of Scandinavia, såg Deadpool som alla borde se. Inte helt fel att se den i Imax heller. På lördagen hängde jag lite med Oscar innan det blev hemmafest hos Agnes kompis Cissi, riktigt roligt. Blev en rätt bakis-söndag som avslutade helgen, åt risgrynsgröt till middag och en B&J till efterrrätt // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu