160517

 
Jag är nyss hemkommern efter att ha ätit födelsedagsmiddag med Stina. Bjöd henne på hamburgare på Phil's Burger, god men inte den bästa jag ätit.
Förra veckan innehöll mer uppsats-skrivning, omtenta i miljörätt (som jag tror gick bra), en torsdag i sthlm med lunchmöte, glass med Agnes och middag med Oscar. På fredagen var det programfest på kvällen, då samlas alla årskurser som går mitt program och äter middag ihop. Det är alltid tvåorna som annordnar och året tema var sten så de flesta i min klass gick som hårdrockare ^^ 
 
Vid kl 11 på lördagen satt jag på en buss mot Örebro och Åsa. Hon hade konsert-fika med sin kör på eftermiddagen, sen blev det middag och eurovision. På söndagen gick jag på högmässan som hennes kör även medverkade i, blev vegetarisk lunch innan jag åkte tillbaka till Uppsala strax innan 17.
 
Veckan började med handledarmöte och uppsatsen börjar bli klar, redovisar den om precis två veckor. Körde sen box med Stina på kvällen och idag har jag varit hemma. Imorgon åker jag nog till skolan iaf för att skirva ut uppsatsen och läsa den på papper // Ida
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu