160524

Oj oj snart är maj slut och min utbildning :O
Helgen spenderade jag i Sthlm. Agnes och hennes kompis Cicci hade fest på fredagen. Tog en fika på lördagen med Jessica och Julia och åt sen middag hos Agnes på kvällen. I söndags cyklade jag och mamma till Ulriksdal och fikade, sov sen där och åkte till Uppsala igår morse. Hade handledning (troligtvis den sista) vid 9.30 igår och satt sen kvar i skolan en stund men känner mig rätt klar med min uppsats nu och har börjar med redovisningen av den. Examinatorn ska ha arbetet på fredag och redovisar om precis en vecka så känner mig i fas. Dock så vaknade jag upp med halsont igår så blev ingen box utan jag och Stina gick en promenad och körde på utegymmet vid Fyrishov istället. Nu har jag tänkt gå ut och ta vara på det fina vädret // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu