170203

 
 
Men herre! Redan februari och mitt ena nyårslöfte som var att blogga lite mer :P Men vad hände för kul i januari då? Här får ni godbitarna:
- Hängt med många av mina vänner såklart. Åkte till Uppsala en kväll och gick på bio med Amanda. Hade en aw med Johanna och Sandra från jobbet med biljard och middag, så glad att jag hittat dem. Utnyttjade Krogveckorna och åt middag med AgnesUrban Deli. Träffade också Jonte, klasskompis från universitetet, och läkade ute.
- Åsa var hemma en helg då blev det häng med Agnes och Helena samt en konsert på Berwaldhallen med hela familjen. Det var en konsert med några av orginal bandmedlemmarna från ABBA. Min lärare från gymnasiet, Owe Sandström, var konferencier så det var kul.
- Lite födelsedagsfirande har det blivit. Vår kusin Erika fyllde 24 så blev lite födelsedagsmiddag. Jessica fyllde också år och blev firad med middag och hade sen en fest som spårade lite ^^
 
Annars är det mest som vanligt. Söker jobb, tränar och går till min naprapat. Jobbade min första helg förra helgen så idag är jag ledig. Rätt tuft att jobba 11 dagar i rad och vi kan ta ut kompen tidigare men det är ju värt med långhelg. Nu ska jag ta mig upp och äta lite frukost // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu