Idas 2016

Januari - mars:
Avslutade lovet med att jobba lite till på KI. Påbörjade sen sista terminen på kandidaten. Hjälpte Åsa och Olle att flytta och åkte sedan dit igen för inflyttningsfest. Gick på en tinder-date. Åt tapas med mina tjejer. Åkte med mamma och pappa till stugan och firade påsk. Gjorde de tre sista tentorna och såg Movits med kompisar från klassen.
 
 

April - maj:

Examen var stora grejen under denna tid. Skrev klart min uppsats och fick bra betyg. Tog med hela familjen på exemensbalen som kåren annornade. Hade också en middag med klassen. Åkte både till stugan och Örebro. Såg bästa Simple Plan på grönan.
 

Juni - juli:

Började sommarjobba på KI. Gick på Summerburst för fjärde året i rad. Var på 70-tals fest hos Julia. Firade midsommar i Dalarna och drog sen till Västerbotten. Paddlade kajak en kväll. Tränade inför midnattsloppet och åkte räkbåt med Jessica och Julia.
 

September - december:

Mitt sommarjobb övergick till en vikarietjänst. Drog till Kroatien med Erika en vecka för att sen åka till Västerbotten för dop och bröllop. Plockade bär och svamp i stugan. Åkte till Skåne en helg med mina kollegor. Åt julbord på Tyrol. Firade jul i sthlm och nyår i Örebro. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu