Slappt, slappare, slappast

Ännu en morgon på jobbet, får hoppas att vi får lite saker att göra idag. Gårdagen var hur slö som helst, vi gjorde ingenting på hela eftermiddagen. Så på kvällen blev vi kreativa, hela familjen åkte på ett pass med Friskis&Svettis utomhus. Riktigt kul faktiskt! Hann inte äta middag innan så det blev det efter passet. Kvällen ägnade jag och mamma åt att sätta ihop Stina´s gamla garderob, så min bekymmer är över. Det blev ganska bra, väldigt fullt blev det i rummet men det kan jag leva med. Kan tex inte ha dörr på den ena garderoben för min säggavel tar imot men mamma har sagt att vi ska käpa ett draperi istället.

Nej nu är det slut med allt slappande, dax att jobba! // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu