Solig dag vid Judarn



Idag var min klass vid sjön Judarn vid Åkeshov och hade sjöexkursion, hade riktigt tur med vädret då det egentligen var planerat att vi skulle haft det igår. Var indelade i 6 grupper och det var tre stationer som man skulle gå på, orkar inte gå in på alla moment vi skulle göra.

Slutade vid 13.20 ungefär och då åkte jag en sväng till Ängbyplan och Luddes & co. Där jag praktiserade i vintras, de skulle precis ut med hundarna men fick hälsa på dem i alla fall vilket var kul.

Nu blir det lite plugg (surprise, surprise) men matte nationella är imorgon så jag måste repetera lite // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu