Julklappar?

Har precis suttit och titta igenom vad vi gjorde förra året i december. Tänk vad året går fort! Igår på lunchen så pratade vi om julklappar, varför vi nu gjorde det? Det är ju inte precis bråttom men jag har absolut ingen aning vad jag vill ha, tur att jag har lite tid att fundera.
Nu är det äntligen höstlov, vilket är välbehövt för jag känner mig lite trött. Vem det än var som kom på att vi skulle ha höstlov är väldigt smart. För det mesta ska jag bara ta det lugnt, har två extra dagar också.
Ska snart dra ner till hallen för att sitta två matcher och sen se herrmatchen. ♥Åsa
Längtar du till julen?

Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-30 @ 12:11:58
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: lana

gör nåt skoj idag? :)

2010-10-30 @ 13:11:13
URL: http://lanabeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu