New years eve outfit


Såhär gick jag klädd igår kväll/natt. Temat för festen var Röda Mattan och alla var så fina! Hade först tänkt ha min långklänning som jag köpte på höstlovet men när vi var på centrum igår så hittade jag den här på rean, inte med första tanke att ha den igår dock. Men när jag väl prövade den med skorna och smycken var det ett enkelt val.

Den är i storlek 34 vilket gör den lite trång att ta på men sen sitter den perfekt och det bästa är att jag köpte den för 120 när den kostat 399. Var nog bästa kappet under 2010.

Till klänningen körde jag på mina
älsklingar från 2009 // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu